یزدفردا"رییس خزانه معین استان یزد با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری بر خرید کالاهای ایرانی از سوی دستگاههای اجرایی استان در راستای حمایت از تولید داخلی و تحقق شعار امسال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " سید حسن میرزاده " روز شنبه در جلسه ذی حسابان دستگاههای اجرایی این استان با بیان اینکه کالاهای ایرانی با دوام است و خرید آن ، موجب  حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی می شود، افزود: ذی حسابان در این زمینه نظارت لازم را داشته باشند.

معاون هزینه سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد اظهار داشت: 365  قلم  در فهرست کالاهای ایرانی قرار دارد که دستگاههای اجرایی در صورت نیاز، نسبت به خرید آن اقدام کنند و آن را در لیست خرید های سالانه خود قرار دهند.

معاون هزینه سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد اضافه کرد: لیست کالاهای ایرانی در پایگاه اطلاع رسانی کالا و خدمات به نشانی www.irancode.ir وجود دارد.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرصت باقی مانده تا پایان تیرماه برای جذب اعتبارات عمرانی سال 90  بر تسریع در جذب این اعتبارات از سوی دستگاهای اجرایی تاکید کرد.

در این جلسه در خصوص قانون، ضوابط و بخشنامه های بودجه سال 91،  نیروهای شرکتی و کار معین، منابع و مصارف، تولید و سرمایه، نظام مالیاتی، هدفمند کردن یارانه ها، تعرفه و عوارض و بیمه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

جلسه ذی حسابان به صورت مستمر با هدف هماهنگ سازی و وحدت رویه ذی حسابان در چگونگی هزینه کرد اعتبارات جاری و عمرانی دستگاههای اجرایی برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا